Nokia prohrála s iPodem
Comes with Music měl konkurovat Applu a jeho všudypřítomnému iPodu; byl založen na představě, že multimediální telefony od Nokie by za jednorázový poplatek při koupi přehrávaly hudbu zdarma podobu jednoho roku. Uživatelé by si mohli všechny možné písničky stáhnout a nechat si je i po vypršení ročního předplatného (nebo, samozřejmě, si předplatit další rok).
Nápad byl zajímavý, ale nevyšel. Zavést jej do praxe bylo technicky složitější, než si Finové zpočátku představovali, a třeba ve Spojených státech se ani nerozběhl. Tamní mobilní operátoři nebyli ochotni zdarma distribuovat hudbu od společností, jež si navzájem konkurovaly (a tudíž se dalo logicky očekávat, že by mohly za službu platit).
Nokia se nyní rozhodla zrušit značku Comes with Music a službu přiřadit do multimediálního balíku Ovi Unlimited. Marketing a branding původní značky Comes with Music přitom již pohltil desítky milionů dolarů; poslední tah má navíc tu nevýhodu, že Ovi je termín ještě méně známý než původní značka a nikdo neví přesně, co klientům nabízí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři