Internetový obchod jinak
Americké obchodní řetězce nemají v posledních letech mnoho důvodů k optimismu. Někdo zkouší obrovské slevy, jiní sázejí na celebrity a jejich kolekce oblečení. Úspěchem se ale může pochlubit jen řetězec Nordstrom, který přišel s inovací internetového prodeje. Ten má dnes sice každý, ale mezi nabídkou v kamenném obchodě a na internetu je rozdíl. Nordstrom propojil inventuru všech obchodů i internetového skladiště, takže pokud třeba na internetu aktovka není, ale krčí se někde v obchodě na druhé straně USA, systém ji najde a do tří dnů ji máme v rukou. Internetové obchodování má totiž vlastní pravidla: lidé nechtějí čekat, až se hledané zboží ve skladu objeví, prostě začnou googlovat jinde. Nový systém se nezdá být světoborný, ale v oblasti internetového obchodování kamenných obchodů je překvapivě bílou vránou. Nordstromu se vyplatil – obrat internetových obchodů se zdvojnásobil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz