Mnoho inzerce, místních novin smrt
„V novinách podobného druhu bývá až 80 procent inzerce,“ říká Ondřej Höppner. „Jsou to tedy často jen rozšířené inzertní servisy, a touto cesto jít nechceme, protože o takové listy lidi rychle ztratí zájem.“
Měsíčníky Malostranské a Staroměstské noviny vycházejí dohromady v nákladu 25 000 výtisků, které jsou zčásti zdarma distribuovány do schránek a zčásti rozdány. Za noviny je také možné dobrovolně zaplatit 20 korun formou sms zprávy. „O noviny je velký zájem,“ říká vydavatel Höppner, „kdyby by náklad dvojnásobný, rozdal by se také.“
Hyperlokální pražské měsíčníky vycházejí s přispěním magistrátu (asi 40 000 kč na vydání jednoho čísla) a inzerce je podle slov vydavatele drží v „mírném plusu“. „To je ale možné jen za předpokladu, že je děláme bez nároku na honorář. Placenou redakci by noviny neutáhly. Alespoň zatím,“ dodává vydavatel Ondřej Höppner, který v minulosti pracoval například jako šéfredaktor bulvárních deníků Aha!, SuperSpy nebo Šíp.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz