Automobilka Škoda Auto má dva nové členy představenstva
MLADÁ BOLESLAV (MEDIAFAX) - Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto má dva nové členy představenstva, jedním se stal Frank Welsch, který bude zodpovědný za oblast technického vývoje, a druhým je Werner Eichhorn s odpovědností za oblast prodeje a marketingu. Společnost o těchto personálních změnách informovala v pondělí.
Obě jmenování jsou s platností od 1. září letošního roku.
Frank Welsch byl v posledním období odpovědný za oblast vývoje karosérií značky Volkswagen. Tento technik a inženýr zahájil svoji kariéru v oblasti výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen v roce 1994. Jeho profesní dráha jej zavedla mimo jiné i do společnosti Shanghai Volkswagen v Číně, kde vedl útvar vývoje produktů.
Welsch v představenstvu společnosti Škoda Auto nahradí Eckharda Scholze, který převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla. Scholz se jako šéf vývoje rozhodující mírou podílel na největší modelové ofenzívě v dějinách značky Škoda. Za jeho působení byla mimo jiné výrazně rozšířená modelová paleta o nové vozy Škoda Rapid a Škoda Citigo. Začátkem dalšího roku bude následovat další milník v historii značky - představení nové generace modelu Škoda Octavia. Škoda u modelové ofenzívy sází na nový design a zavádí nová měřítka z hlediska prostornosti, funkcionality a poměru ceny a hodnoty svých vozů. V nejbližších letech bude Škoda představovat každých šest měsíců nový model automobilu.
Werner Eichhorn vedl v poslední době oblast prodeje a marketingu značky Volkswagen v Německu. Tento odborník v oblasti odbytu zahájil svoji profesní dráhu před 31 lety v oblasti prodeje koncernu Volkswagen. Zastával různé pozice v oblasti odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně.
Eichhorn ve funkci vystřídá Jürgena Stackmanna, který v centrále koncernu ve Wolfsburgu přebírá vedení marketingu koncernu Volkswagen a zároveň vedení marketingu značky Volkswagen.mStackmann se ve společnosti Škoda rozhodující mírou podílel na vypracování a realizaci Růstové strategie Škoda. Pod vedením Jürgena Stackmanna byla mimo jiné zásadně přepracována vizuální prezentace značky, a to od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.
Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz