Spotřebitelská důvěra Japonska se v květnu lepšila
Měsíční průzkum odrMakro: Spotřebitelská důvěra Japonska se v květnu lepšila
Měsíční průzkum odráží vzorek zhruba sedmi tisíc dotazovaných domácností, hladina 50 bodů odděluje pesimismus od optimismu. Všechny čtyři komponenty indexu se v květnu zlepšily. Největší měrou zaměstnanost, dále ekonomická očekávání, budoucí příjmy a výdajové plány. Spotřebitelský sentiment oblasti Tokia poklesl na tříměsíční minimum 41,0 bodů ze 41,9 bodů v dubnu.áží vzorek zhruba sedmi tisíc dotazovaných domácností, hladina 50 bodů odděluje pesimismus od optimismu. Všechny čtyři komponenty indexu se v květnu zlepšily. Největší měrou zaměstnanost, dále ekonomická očekávání, budoucí příjmy a výdajové plány. Spotřebitelský sentiment oblasti Tokia poklesl na tříměsíční minimum 41,0 bodů ze 41,9 bodů v dubnu.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz