Dell v ofenzívě
Nosný slogan "You can tell it‘s a Dell" se na zveřejněných prototypech inzerátu objevil minulý týden spolu s obrázkem a několika řádky textu. V něm se má – narozdíl od dosavadní praxe – objevit humor. Firma protentokrát upustila od obvyklého zaměření na cenu a rozhodla se pracovat na posílení image. Jestli se bude česká verze sloganu také rýmovat na "dell", se zatím neví.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři