ČEZ oceněn za zákaznický servis
Zlatou hvězdu za kvalitu v pondělí v Paříži převzala ředitelka úseku Péče o zákazníky Milena Linhartová.
Jak uvedl prezident poroty Jose E. Prieto: "Společnosti ČEZ Zákaznické služby se podařilo vytvořit tým orientovaný na trvalé zvyšování kvality poskytovaných služeb s důrazem na týmovou spolupráci, trvalé zlepšení procesů, excelentní vedení zaměstnanců, technologie a inovace."
Kvalitu péče o zákazníka ČEZu potvrzuje i další cena v evropské soutěži ECCA (European Contact Center Award). Milena Linhartová zde byla také vyhlášena jako druhá "Nejlepší manažerka kontaktního centra", a to těsně za vítěznou manažerkou maloobchodního řetězce ve Velké Británii TESCO.
"Všechny tyto úspěchy jsou samozřejmě i oceněním všech mých spolupracovníků. Bez jejich kvalitní práce a nasazení bychom v těchto prestižních soutěžích nemohli uspět. Je vidět, že naše obsluha je na špičkové úrovni," říká Linhartová.
Největší výzva však na kontaktní centra Skupiny ČEZ teprve čeká. V příštím týdnu se uskuteční finále Světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v americkém Las Vegas, kam postoupila v kategorii velkých kontaktních center v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři