V Effie si nejlépe vedla Mark BBDO
Loni si Mark BBDO odnesla tři zlaté Effie. Letos je získala za kampaň na nealkoholické pivo Radegast Birell se sloganem Jak naučit lidi pít nealko pivo v kategorii Potraviny/Nápoje a za kampaň pro Národní památkový ústav s názvem Jak pro Čechy znovu zatraktivnit památky. Další kampaň této agentury Pomáháme plnit životní sny pro Premiér Sport CZ získala v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing druhé místo.
V letošním ročníku si úspěšně vedla i agentura Young&Rubicam, která získala zlatou Effie v kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby za kampaň LG pračka Direct Drive: Perte, co se do ní vejde. Stříbrnou Effie byla oceněna její kampaň na jogurty pro Danone se sloganem Activia Můj plán a bronzovou Effie obdržela v kategorii Finančních služeb za kampaň Šikovné spoření České spořitelny.
Čtvrtou zlatou Effie obdržela Rust & McCann-Ericson Prague za kampaň se sloganem Z 0 na 80 za 100 dní pro ČSOB – Poštovní spořitelnu. Dvě Effie získala také agentura McCann Erickson Prague. Stříbrnou za MasterCard – Jsme tu, dyž nás potřebujete a bronzovou za NESCAFÉ Gold aroma pro Nestlé Česko.
Dvě třetí místa si odnesla agentura Euro RSCG Prague. Uspěla s kampaní pro Komerční banku se sloganem "Hypotéka bez obav" aneb jak dosáhnout růstu na klesajícím trhu a kampaní Jak zářivě bílý duch LANZA "vystrašil" ostatní gely pro Reckitt Benckiser. Po jedné Effie získaly agentury OgilvyAction, Underline, Momentum Praha, Wundermann a OgilvyInteractive.
Effie je soutěží, v níž se oceňuje nejen tvůrčí přístup k reklamě, ale zejména výsledky kampaní. Ve světě se koná od roku 1968, poprvé se uskutečnila ve Spojených státech. Do Evropy dorazila o 13 let později, v České republice ji na základě licence pořádá AKA (dříve Asociace reklamních agentur ARA) od roku 1997.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři