Výsledky Facebooku za 2Q mírně nad odhady, ale bez výhledu přišel pád o 12%
Facebook oznámil své výsledky včera po zavření amerických trhů. Prvotní reakcí na mírně lepší výsledky byl růst ceny akcie o 6 %, následně ale přišla značná korekce a titul v poobchodní fázi uzavřel o 12 % níže. Investoři totiž během konferenčního hovoru nedostali žádnou indicii ohledně výhledu růstu. A to je zásadní pro cenu akcie. Co se výsledků samotných týče, meziroční růst tržeb dosáhl 32 %, což je nejslabší tempo za celou historii firmy. EBIT marže poklesla meziročně z 53 % na 43 % a celková ztráta dosáhla 157 mil USD. Co se týče mobilní reklamy, která se má do budoucna stát zásadním zdrojem tržeb, tak management neuvedl nic konkrétního. Pouze obecné informace, že se mobilní reklama vyvíjí nadějně. Pozitivní informací je růst uživatelské základny na 955 mil. uživatelů, což je ale nižší tempo růstu než náklady vynaložené na získávání nových uživatelů.
Tomáš Menčík
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři