Volvo se spojilo s „Twilight“ filmem
Na podporu filmu uvádí Volvo se svou agenturou Euro RSCG 4D soutěž „Lost in Forks“, kde mají účastníci šanci vyhrát automobil. V televizním spotu od Arnold Worldwide jsou bezpečnostní vlastnosti Volva navázány na scénář filmu. Dalším marketérem, který se snaží spojit s oblíbenou upírskou ságou, je Burger King.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.05.2024 Nejlepší telefon roku + tablet zdarma. Honor...
23.05.2024 Skvělé výsledky Nvidie! Předežene Apple a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Miroslav Novák, AKCENTA
Další posilování koruny možné, ale nezbytnou podmínkou je pozitivní vývoj ve vnějším prostředí
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets