Příjmy CME z reklamy šly dolů
Firma podle svého prohlášení i nadále čeká v druhé polovině roku celkový růst, oživení na některých trzích však bude pomalejší a slabší, než původně čekala.
CME bojuje s poklesem výdajů za reklamu v televizi od konce roku 2008, kdy na střední a východní Evropu dopadla globální finanční krize. Loni příjmy z reklamy klesly o 30 procent. Generální ředitel CME Adrian Sarbu v květnu řekl, že dokud nedojde ke stabilnímu oživení, nebude firma usilovat o nové akvizice.
CME doufá, že v druhé polovině roku začnou příjmy z reklamy růst a vyrovnají propad za první pololetí. Návrat výdajů za reklamu na úroveň před krizí však CME očekává nejdříve v roce 2012.
CME působí v šesti zemích střední a východní Evropy. Největšími trhy jsou pro ni český a rumunský, působí ale rovněž v Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku a na Slovensku. Letos se firma stáhla z Ukrajiny.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.05.2024 Nejlepší telefon roku + tablet zdarma. Honor...
23.05.2024 Skvělé výsledky Nvidie! Předežene Apple a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Miroslav Novák, AKCENTA
Další posilování koruny možné, ale nezbytnou podmínkou je pozitivní vývoj ve vnějším prostředí
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets