(Kurzy.cz)
Facebook překonává Google v příjmech z internetové klikací reklamy
Projekt FBX byl představen letos v červnu. Podle některých odhadů by FBX mohl získat až 20% trhu on-line klikací reklamy.
Podle IDC v tomto roce činí objem display reklamy v USA cca 12,6 mld.USD. Do roku 2015 se objem zvedne k cca 18,9 mld.USD. V tomto roce podíl on.line display reklamy představuje cca 16% celého trhu, do roku 2015 by podíl měl vzrůst k cca 27% = 5,08 mld.USD.
Analytici odhadují, že růst důležitosti on-line display reklamy na sociálních sítích umožní zvýšit Facebooku ceny ze současných cca 0,25-0,5 USD na tisíc shlédnutí až na 1-2,5 USD za stejný objem shlédnutí.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz