Televize má vliv na návštěvnost Facebooku
Nejvíce tuzemských uživatelů Facebooku je totiž aktivních v podvečerních a večerních hodinách, což podle odborníků souvisí i s tím, že tou dobou televizní stanice vysílají hlavní program, který lidé s oblibou na Facebooku komentují. Vyplývá to z průzkumu společnosti Ataxo Interactive, která dnes v Praze představila nový nástroj na monitorování sociálních síti, blogů a diskuzí. Počet registrovaných uživatelů sítě Facebook z Česka na začátku letošního roku překročil dva miliony.
Aktivita tuzemských uživatelů Facebooku po několikahodinové stagnaci postupně vzrůstá v pozdních odpoledních hodinách a zhruba v 18:00 je na Facebooku v průměru přihlášeno bezmála 750.000 lidí. Jejich počet se do 20:00 zvyšuje na více než 900.000 a poté se aktivita uživatelů Facebooku začíná postupně snižovat. Například ve 23:00 je aktivních už jen půl milionu uživatelů Facebooku a jejich počet v následujících hodinách prudce klesá.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz