RRTV upřesnila podmínky pro TV reklamu
Konkrétně jde o výklad pojmu "zřetelný text". Tento text má u vybraných výrobků informovat o tom, že jde o doplňky stravy, potraviny pro zvláštní výživu a nebo volně prodejná léčiva. RRTV o tom informovala ve své tiskové zprávě.
Zřetelný, dobře tištěný text u reklam na vybrané výrobky totiž vyžaduje zákon o regulaci reklamy. Podle stanoviska RRTV by měl být tento text divákem nejen zaznamenatelný, ale současně by měl mít i dostatečnou dobu k jeho přečtení. "Je-li kromě povinného textu do reklamy vložen i další text dle úvahy tvůrce reklamy, pak musí být divákovi poskytnut takový čas, který umožní přečtení celého vloženého textu," upozorňuje RRTV.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři