(Kurzy.cz)
Výsledky Yahoo! ve 3Q12 překonaly odhady, výrazný vliv prodeje podílu v Alibabě
Zisk bez započtení jednorázových položek dosáhl úrovně 0,35 USD na akcii, což překonalo odhady trhu nastavené v tomto ohledu na 0,26 USD na akcii.
Celkové tržby bez započtení příjmů převáděných partnerským stránkám rostly meziročně o 2% a dosáhly úrovně 1,09 mld.USD, což překonalo odhady na úrovni 1,08 mld.USD.
Podle komentářů vedení společnosti firma profitovala ve 3Q především z růstu zájmu zadavatelů reklamy a z efektu redukce nákladů.
Příjmy z display reklamy bez započtení provizí partnerským serverům stagnovaly kolem 451,6 mil.USD. Příjmy z vyhledávání rostly o 11% na 414,1 mil.USD.
Cash flow z probíhajících operací ve 3Q rostlo meziročně o 194% na 1,046 mld.USD z toho 550 mil. USD přiteklo od Alibaby. Volné cash flow rostlo meziročně o 273% na 920 mil.USD z toho opět 550 mil.USD připadá na Alibabu.
Tržní podíl Yahoo na display reklamě v USA podle odhadů EMarketeru poklesne letos na cca 9,3% oproti loňským 11%. Pozice Facebooku nude stagnovat kolem 14%, podíl Googlu lehce stoupne o 2% na 15%.
Firma na konci 3Q měla na svých účtech volnou hotovost a likvidní zdroje v celkové výši 9,4 mld.USD oproti 2,5 mld.USD na konci roku 2011. Vedení firmy odhaduje, že cca 2,5 mld.USD z prodeje podílu v Alibabě zaplatí firma na daních. Platba by měla proběhnout ve 4Q.
V průběhu 3Q firma odkoupila 12 miliónů vlastních akcií v celkové hodnotě 190 mil.USD.
Vedení firmy neuvedlo žádný výhled pro vývoj tržeb ani zisku v dalších obdobích.
Akcie Yahoo na výsledky ve finále reagoval poklesem o necelé 1%. Od začátku roku titul ztrácí 2,2%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz