Senátoři se shodli na novele regulující hlasitost reklamy
PRAHA (MEDIAFAX) - Hlasitá reklama bude už brzy minulostí, senátoři v pátek zvedli ruku pro novelu zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání, která má tento fenomén zakázat. S úpravou souhlasilo 38 senátorů, proti nebyl nikdo.
Předloha má předejít situacím, kdy televizní vysílání výrazně narušuje proti ostatním pořadům vyšší hlasitost reklamy.
Předloha zavádí povinnost, aby provozovatel televizního vysílání zajistil, že zvuková intenzita vysílaných reklam, teleshoppingu a označení sponzora nepřesahovala zvukovou intenzitu ostatních částí vysílání před a po odvysílání reklam.
Intenzita hlasitosti reklamy je zákonem upravená například v sousedním Polsku i Slovensku.
Zákon nabývá účinnosti prvním dnem sedmého kalendářního měsíce následujícího po dni jeho vyhlášení.
Tereza Veselá, Kamila Kinštová, vesela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Zákony a právo:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.