Zisk Washington Post vylétl vzhůru
Zasloužila se o to zejména vzdělávací divize Kaplan, sdělila dnes firma, která mimo jiné vydává stejnojmenný americký deník a nedávno prodala magazín Newsweek.
Tržby společnosti se zvýšily o sedm procent na 1,19 miliardy dolarů. Příjmy divize Kaplan, která nabízí například vzdělávací programy, školicí kurzy a služby pro vysoké školy a tvoří více než 60 procent celkových tržeb koncernu, vzrostly o devět procent na 743 milionů USD a její provozní zisk se zvýšil více než dvojnásobně. Reklamní příjmy vlajkového listu Washington Post stouply o tři procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz