Rajec dosáhl na ceny v soutěži
Server Strategie.sk píše, že značka Rajec byla porotou oceněna třemi nominacemi ve dvou kategoriích a dvěma absolutními vítězstvími. V kategorii "Best new flavoured water" bodovaly Limitovaná edice Rajec Bylinka Letní bouřka a Rajec Tajemství stromů Kaštan, které sa dostaly mezi čtyři nominované finalisty. Titul absolutního vítěze kategorie si odnesla Rajec Bylinka Letní bouřka, která dosáhla i na absolutní prvenství v kategorii "Best consumer TV marketing campaign".
Lesto se soutěžilo ve 12 kategoriích a celkem sa do soutěže Water Innovation Awards přhlásilo víc než 150 účastníků z 31 zemí. Začátkem října se pak v Londýně sešla porota, aby nominovala finalisty pro galavečer konaný v Gleneagles. Oficiální vyhlášení finalistů a vítězů se v Gleneagles uskutečnilo 2. listopadu 2010 a bylo součástí už 7. ročníku Global Bottled Water Congress.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz