Farmaceutická reklama šla přes miliardu
Největší množství reklamního prostoru nakupovaly firmy GlaxoSmithKline, Walmark a Simply You Pharmaceuticals. Dnes o tom informovala společnost Admosphere, která reklamní výdaje vyhodnocuje na základě ceníkových cen.
Farmaceutická společnost GlaxoSmithKline letos od ledna do září investovala do reklamy 156,3 milionu korun. Výrobce doplňků stravy Walmark utratil 139,1 milionu korun a společnost Simply You Pharmaceuticals 130,5 milionu korun.
"Horní příčky doplňují Reckitt Benckiser Czech Republic, distributor léků Novartis a výrobce humánních léčiv Boehringer Ingelheim se svými investicemi nad 100 milionů korun," uvedl obchodní ředitel společnosti Admosphere Tomáš Hynčica.
Do sledovaného segmentu farmaceutických výrobků byla podle něj zařazena kategorie léků, vitamínů a minerálů, prostředky na hubnutí nebo antikoncepce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři