Posledný štvrťrok 2012 skončil pre Sony nečakanou stratou
Spoločnosť Sony (6758 JP), ktorá je najväčším producentom spotrebnej elektroniky v Japonsku, dosiahla v poslednom štvrťroku 2012 stratu 10,8 miliardy jenov (115 miliónov USD). Analytici predpokladali zisk 21 miliárd jenov. Manažment taktiež znížil tohtoročný cieľ predaja TV na 13,5 z 14,5 milióna kusov. V prípade fotoaparátov bol cieľ upravený nadol na 15 z 16 miliónov kusov a herných zariadení by firma mala predať len 7 namiesto 10 miliónov kusov. |
Poslední zprávy z rubriky Komodity:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz