IEA je stále otevřena přihláškám
Podávat přihlášky je možné do července 2010. Soutěž hodnotí efektivitu online aktivit i inovace bez ohledu na typ zadavatele nebo agentury. Soutěžit tak mohou nejen digitální nebo reklamní agentury, ale například i agentury píárové, které letos přihlašovaly práce do kategorie Digitální PR do České ceny za PR.
Podle Václava Šourka z Asociace BIZ, která soutěž pořádá, má letos v soutěži výraznější zastoupení mobilní marketing. „Úspěšně do něj v uplynulém roce investovaly např. značky Nokia, Fanta či sušenky 3Bit. Zajímavostí např. je, že si hru nebo tapetu Fanty stáhlo v minulém roce do svého mobilu přes 200 000 lidí,“ říká Václav Šourek. Firmy podle něj také investují do kvalitních prodejních portálů a převádějí své služby na internet. "O 37 % např. vzrostly prodeje jízdních dokladů Českých drah na internetu," doplňuje Šourek.
Uplynulý rok podle něj také ukázal, jak úspěšný je individuální personalizovaný přístup v marketingové komunikaci a detailní analýza zákaznických dat. Společnost Tipsport např. využila detailní znalosti každého sázkaře a při ZOH ve Vancouveru jim speciálním e-mailingem nabídla téma odpovídající přesně jejich vzorci chování. Společnost tak navýšila obrat sázek o 79 milionů korun. Novinkou uplynulého roku jsou také první nástroje na získávání lokálních statistických dat ze sociální sítě Facebook.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz