(Kurzy.cz)
CME stále bojuje s největšími zákazníky
Na konci ledna tohoto roku TV Nova oznámila, že od nového roku změnila strategii prodeje reklamního prostoru ve vysílání, když přestala inzerentům poskytovat výrazné slevy oproti oficiálním ceníkovým cenám, což v reálu vedlo ke zvýšení cen reklamy o cca 10-30%. TV Nova se tímto opatřením chce bránit dalšímu pokračování klesáni cen tv reklamy. Provedená změna vedla v průběhu ledna k poklesu příjmů z reklamy o plných 50%. Podle agenturních zpráv problémy s prodejem pokračovaly i v únoru. TV Nova se údajně stále nedohodla s velkými zadavateli reklamy (Nestlé, Heineken, Henkel apod.) ohledně cen na tento rok.
Podle Václava Kmínka z makléřské společnosti Brokerjet "Boj s největšími zákazníky navazuje na rozhodnutí CME být více agresivní při cenových vyjednáváních. Nová strategie údajně měla vliv na lednové prodeje reklamy, které klesly meziročně dvojciferným tempem. Leden je však sezónně slabý, takže to nemá tak dramatický dopad (důležité bude až 2. čtvrtletí). Nový postoj CME se nám příliš nelíbí i vzhledem k tomu, že její pozice na českém trhu již není tak silná jako dříve".
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři