Sledovanost televize v říjnu meziměsíčně stoupla o osm procent
PRAHA (MEDIAFAX) - Sledovanost televize za celý den v říjnu vzrostla ve srovnání se zářím o osm procent, v porovnání s loňským říjnem však došlo k tříprocentnímu poklesu. Vyplývá to z Měsíční zprávy o sledovanosti televize za říjen 2010, kterou na svém webu zveřejnila společnost Mediaresearch.
Sledovanost televizí v hlavním vysílacím čase pak v říjnu meziměsíčně vzrostla o šest procent, při srovnání s říjnem 2009 však i v takzvaném prime time došlo k dvouprocentnímu poklesu.
Meziměsíčně vykázaly největší nárůst skupiny ženy 35-54 let, muži 35-44 let. Více sledovali televizi také v Jihočeském kraji a na Vysočině. Statistici zaznamenali velký nárůst také u jednočlenných domácností.
Naopak největší meziroční pokles sledovanosti nastal u cílových skupin ženy 25-34 let a ženy 15-24 let. Méně než loni letos v říjnu sledovaly také pěti a vícečlenné domácnosti a lidé bydlící v obcích s méně než 999 obyvateli. Pokles sledovanosti nastal také v Libereckém, Moravskoslezském a Plzeňském kraji.
Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz