Česká pojišťovna dala na reklamu nejvíc
Tyto tři pojišťovny za deset měsíců proinvestovaly více než 380 milionů korun, což je více než 40 % všech výdajů do reklamy v tomto segmentu. Ostatní pojišťovny jsou v reklamních výdajích zdrženlivější.
Společnost Admosphere provedla analýzu reklamních výdajů v oblasti pojišťovnictví v období 1. 1. – 31. 10. 2010, analýza proběhla na základě vlastního kontinuálního monitoringu Admosphere. Pozornost byla zaměřena na inzerci pojištění (životní i neživotní), zajištění a penzijní financování. Povinné sociální zabezpečení do této kategorie nespadá. Reklamní výdaje se vyhodnocují na základě ceníkových cen.
Mezi zadavateli reklamy z oblasti pojišťovnictví jednoznačně vévodí Česká pojišťovna se svými investicemi 158,5 mil. Kč. Hranici 100 milionů překračuje i Direct Pojišťovna (121,5 mil. Kč) a Kooperativa pojišťovna, Vienna Insurance Group (101,5 mil. Kč). Dohromady investice těchto pojišťoven tvoří více jak 40 % investic do reklamy v oblasti pojišťovnictví. Žádná ze zbývajících pojišťoven neinvestovala do reklamy více než 60 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři