Pardubické kultuře chybí peníze na reklamu
Vyplynulo to z konference Kultura v době ekonomické krize, která se uskutečnila na pardubickém zámku.
"Z našeho rozpočtu dáme 90 procent na mandatorní (zákonem stanovené) výdaje, pustit se do smysluplné propagace je složité," řekla ředitelka Východočeského muzea Jitka Rychlíková.
Problémy s penězi na reklamu mají i mnohem menší organizace, než je muzeum. Sbormistr chlapeckého sboru Bonifantes Jan Míšek by uvítal, kdyby město vyčlenilo zdarma nebo za příznivější cenu reklamní plochy pro menší akce. "Stálo by za to i zvážit změnu systému rozdělování grantů," řekl Míšek. Primátorčin náměstek František Brendl (Pardubáci) očekává, že město nějaké plochy nabídne. Je možné jednat i se Službami města Pardubic, které také mají reklamními prostory.
"Je ale důležité tomu dát jasná pravidla. Město by takto mohlo podporovat organizace, které zřizuje nebo jim dává granty," řekl Brendl. Větší prostor by mohly kulturní akce dostat i v radničním zpravodaji. V minulosti byl měsíčník v některých obdobích spíš politickou propagací, dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři