Leo Expressu se příliš nedaří vyrovnat se s konkurencí
První tři měsíce od spuštění prvního vlaku jezdí Leo Express s průměrnou obsazeností 45 %. Srovnání s konkurencí je prozatím nepříznivé (80 % u Regiojetu, zdroj HN). Důvodem je rozpačitý začátek před stabilizací technické připravenosti. Nicméně z posledních dat rezervačního systému se zdá, že se situace začíná zlepšovat. Majitel Leo Expressu pan Novotný rovněž uvedl, že obsazenost prozatím snižují ranní spoje, které nemají širší obsazenost, jako je tomu u odpoledních spojů. Celkově je zřejmé, že Leo Express bude muset vybudovat svou zákaznickou základnu, což Novotný rovněž zmínil. Jedním z kroků k tomuto cíli by měla být marketingová kampaň zaměřená především přes internet, přes který firma prodá většinu jízdenek.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři