Internetová kampaň vydělala 140 milionů
Informovala o tom státní agentura CzechTourism (CzT), která kampaň připravila. Kampaň za deset milionů korun se uskutečnila na hotelových stránkách Expedia.com a Lastminute.com, cestovatelském recenzním webu TripAdvisor a vyhledávači Google.
Podle ředitele CzT Rostislava Vondrušky se reklama osvědčila. "Nechceme to nadále dělat ad hoc, ale budeme v projektu pokračovat i v dalších letech," řekl.
Přes uvedené rezervační portály si během kampaně zarezervovalo v Praze nocleh 50.000 turistů. Ti podle CzT za nákupy a restaurační služby utratili nejméně 138 milionů korun.
Bannery propagovaly Prahu v sedmi zemích - Spojených státech, Velké Británii, Německu, Francii, Itálii, Španělsku a Indii. "Cílem bylo propagovat Prahu jako atraktivní destinaci v zahraničí a zvýšit poptávku po zdejším ubytování," dodal Vondruška. Podobná kampaň se uskutečnila loni. Letošními partnery CzechTourismu byly Asociace hotelů a restaurací, 56 pražských hotelů, Letiště Praha a Americká obchodní komora.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz