Vánoce s Mather Advertures
Z ikrostránky www.rozsvitimevasevanoce.cz mohou její návštěvníci poslat vánoční pohlednici svým přátelům nebo změřit své znalosti o recyklování světelných zdrojů v online soutěži. Odměnou za její splnění a správné zodpovězení tipovací otázky je deset živých smrčků včetně ozdob a ekologického osvětlení. Kampaň podpoří stránka na Facebooku s tematicky sladěným obsahem. Kampaň odstartovala 15. 11. a poběží do 31. 12. 2010. Mediální mix naplánovala agentura Neo@Ogilvy.
Cílem kampaně je zapojit do soutěže co nejvíce návštěvníků internetových stránek. "Páteří kampaně na sociální síti bude zajímavý obsah a PPC reklama v aplikacích na Facebooku," řekl Michal Jeřábek Client Service Director Mather Advertures. K tematickému složení obsahu stránky doplnil: "Pro úspěch na sociálních sítích je důležitá správná kombinace užitečného a zábavného obsahu. Na stránce se proto nebude objevovat pouze obsah vztahující se k recyklaci světelných zdrojů. Bude se diskutovat o vánočních zvycích, jídle a návštěvníky potěší vtipná videa a obrázky."
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz