Co čtou pánové?
V meziročním srovnání se Playboye, Men's Health a spol. prodalo o 3,8 procenta méně; ve srovnání s předcházejícím půlrokem je pokles ještě citelnější, celých pět procent. Neslavného rekordu čdosáhl časopis Zoo s meziročním propadem o 28 procent. Deník The Guardian to vysvětluje rostoucí popularitou sociálních sítí, především Facebooku. To ovšem nebere v potaz skutečnost, že ženské lifestylové magazíny naopak v téže době zaznamenaly nárůst prodeje, a to o úctyhodných 14,6 procent meziročně a 13,4 procenta ve srovnání s druhou polovinou roku 2009. Aby tedy teorie Guardianu byla pravdivá, muselo by to znamenat, že Facebook zajímá muže podstatně více než ženy. To však podle všech dostupných pramenů neodpovídá skutečnosti. Mezi dalšími možnými vysvětleními může figurovat, že si Britové buď našli jiný zájem, nebo že kolektivně dospěli.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz