Trh s TV reklamou by v ČR měl v příštím roce růst o 3-5%
V zásadě se nejedná o nic nového ve srovnání s našimi odhady, když očekáváme, že trh s TV reklamou v ČR v příštím roce vzroste o 4-5%, protože zadavatelé reklamy se budou cítit pohodlně se svými rozpočty, které se budou vyvíjet podle očekávaného růstu spotřebitelské poptávky.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři