The NYT spoléhá na prodej reklamy
Zatímco ve třetím čtvrtletí tržby klesly o šest procent, v tomto čtvrtletí by měl pokles činit kolem čtyř procent. V růstu budou naopak pokračovat příjmy za prodej on-line reklamy. Vedení firmy nadále očekává, že příjmy v tomto segmentu se zvýší zhruba o deset procent. Vzhledem k situaci v odvětví ale bude firma dál snižovat provozní výdaje, v tomto čtvrtletí to má být o dvě až tři procenta.
V poklesu ale budou pokračovat příjmy z prodeje novin, s čímž se vydavatelé potýkají už několik let. The New York Times očekává, že v jeho případě se pokles bude pohybovat v rozmezí čtyři až pět procent.
Akcie firmy během dnešního obchodování na burze v New Yorku vykazovaly nárůst o více než pět procent, zatímco hlavní indexy měly zisk většinou do jednoho procenta. Později indexy větší část zisků smazaly a také akcie The New York Times omezily zisk na méně než čtyři procenta. Do portfolia společnosti The New York Times patří také noviny The Boston Globe.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz