Francie - spotřebitelská důvěra za březen příjemně překvapila
Spotřebitelská důvěra ve Francii příjemně překvapila, když za březen vzrostla na nejvyšší hodnotu od června 2012. Navázala tak na solidní výsledek březnových PMI indexů, které jak v případě služeb (51,4), tak v případě zpracovatelského průmyslu (51,9) dosáhly na více jak dvouletá maxima. Březnový optimismus v celé EMU však nejspíše o něco zbrzdí data za duben, kde by se měly již v plném rozsahu projevit dopady krymské krize.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz