(Kurzy.cz)
Čtvrtý ročník soutěže Ideální banka je v plném proudu
Probíhající čtvrtý ročník soutěže Ideální banka 21. století, který organizuje Poštovní spořitelna a server bankovnipoplatky.com, již obdržel první práce na téma „péče o klienty a vstřícný přístup k zákazníkovi“. Z došlých prací je patrné, že hlavním faktorem spokojenosti či nespokojenosti mladých lidí je přístup bankovních úředníků. Studenti také volají po větší dostupnosti bankovních ústavů a přehlednosti bankovních produktů.
„Práce, které jsem zatím viděl, opět slibují spoustu zajímavých nápadů a připomínek, které se mohou stát inspirací pro klientsky orientovanou Eru,“ popisuje Ombudsman Poštovní spořitelny Martin Kovář.
Ve svých úvahách studenti často volají po prodloužení otevírací doby, přejí si odměňování stálých klientů a žádají zvýšení počtu poboček a bankomatů. Bankám je vytýkána také složitost nabízených produktů. „Velkým minusem pro banky je mimo jiné nepřehlednost jimi poskytovaných služeb. Málokterý klient opravdu ví, co mu jeho banka nabízí a proto mnohé služby vůbec nevyužije,“ píše jedna ze studentek. Ve většině prací studenti požadují takovou nabídku služeb a produktů, která bude vyhovovat požadavkům všech potenciálních klientů. „Ideální banka by měla být dostupná každému bez výjimky. Jednoduše řečeno, ideální banka je tu pro každého, ideální banka je tu pro nás,“ píše se v jedné z prací.
I tento rok se objevují evergreeny v podobě rodinných účtů či virtuálních bankéřů. Studenti také často popisují nápady, které jsou již v bankovním světě praxí – např. bankomat pro sluchově postižené či mobilní bankéř, který za klientem dochází až domů.
„Líbí se mi srozumitelný a objektivní styl, jakým jsou práce psány. Ukazuje totiž, že mladí lidé si ve většině případů uvědomují, že bankovní systém - má-li nabízet všechno, co si studenti představují - nemůže fungovat bez určitých poplatků a úroků, za které jsou finance spravovány,“ říká Patrik Nacher, provozovatel serveru www.bankovnipoplatky.com.
Uzávěrka soutěže je 15. prosince 2010, do té doby mají soutěžící možnost přihlašovat své úvahy a videa na adresu soutez@bankovnipoplatky.com. Vyhodnocení zaslaných prací a videí proběhne do 15. ledna 2011 a vyhlášení výsledků pak v průběhu února 2011. Autoři nejlepší práce a nejlepšího nápadu získají účet u Poštovní spořitelny s částkou 20 000 Kč a možnost zúčastnit se stáže v Poštovní spořitelně, na vítěze kategorie nejlepší video čeká účet s 10 000 korunami a také videokamera.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři