Společnost LEO Express má za sebou první rok ostrého provozu. Přepravila v něm 800 tis. zákazníků a její obsazenost ve špičkových dnech pravidelně přesahuje 90 %.
Celková ztráta společnosti v roce 2013 dosáhla 159,0 milionů Kč oproti 78,1 milionům Kč v předchozím roce. Projevily se tak zejména start-up náklady a jednorázové odpisy. Normalizovaný EBITDA přesto za celý rok činil -15,6 milionů Kč, což je téměř o polovinu lepší výsledek než společnost původně plánovala. Tržby za rok 2013 dosáhly 193,3 milionů Kč, především díky lepší druhé polovině roku, kdy se oproti prvnímu pololetí zvýšily o 22%.
Pro letošní rok pak LEO Express počítá s nárůstem obsluhovaných tras jak v ČR, tak i na trzích v regionu střední a východní Evropy. Postupnou snahou by mělo být i zefektivnění nákladové struktury. Společnost dle svého vyjádření také zvažuje další rozšíření programu pro privátní investory, který odstartovala v roce 2012 úpisem svých dluhopisů.
Pro budoucnost dopravce zůstává nadále klíčová trasa Praha-Ostrava. Právě na ní dle vyjádření společnosti přetrvávají predátorské ceny ze strany dominantního dopravce – Českých drah. LEO Express na vzniklou situaci reaguje právními kroky, které by měly ukončit cenovou válku.