Turistiku v ČR podpoří kampaň na webu
"Pozitivní vnímání kampaně nás přesvědčilo o užitečnosti jejího pokračování v roce 2011. Od dubna do června proto plánujeme další propagaci pod sloganem Dovolená v Česku - to letí!," uvedl ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška. Náklady budou příští rok zhruba 20 milionů korun.
První díl kampaně, která je v oblasti domácí turistiky podle nákladů dosud největší, spustil CzechTourism letos v květnu. Se zvukovými a obrazovými spoty se mohli lidé setkávat až do října především v rozhlase a televizi. Akce letos stála 30 milionů korun, z toho 85 procent přispěla Evropská unie.
Rozhodnutí o pokračování kampaně učinil CzechTourism mimo jiné na základě šetření, podle kterého si lidé reklamu na domácí turistické atrakce dobře zapamatovali a vzali jako inspiraci pro cesty po českých zemích. Reklama má mimo jiné pomoci mikroregionům, pro jejichž obyvatele je cestovní ruch téměř jediným zdrojem obživy.
Agentura přišla s projektem v době, kdy Češi výrazně omezují cestování. Podle aktuálních údajů Českého statistického úřadu klesl v pololetí počet dovolených meziročně o 7,4 procenta na 3,2 milionu. Počet domácích dovolených klesl o 100.000 na 1,8 milionu, ještě rychleji ale klesl počet dovolených v zahraničí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři