Vánoce nezvyšují zájem o dětské finanční produkty
Rodiče dávají přednost spíše tradičním produktům, se kterými mají osobní zkušenosti. Mezi nejčastější formy spoření v souvislosti s potomky se podle finančních poradců řadí investiční pojištění a stavební spoření.
Na tuzemském trhu je aktuálně dostupné velké množství zvýhodněných finančních produktů určených pro děti od narození až do 18 let věku. Finanční ústavy rodiče lákají na bezplatné vedení účtu, vysoké zhodnocení finančních prostředků či na různé dárky, zvláště pak v podobě plyšových hraček. Přesto však rodiče podle finančních poradců ukládají finance určené dětem nejčastěji na vlastní spořicí účty, na stavební spoření nebo svým potomkům zřizují dlouhodobé investiční životní pojištění.
"Ve většině případů jsou finanční produkty pro děti výhodnější než standardní konta. Lidé ale nechtějí spravovat více účtů, proto dětem nezřizují vlastní konta, ale peníze jim spoří jinou cestou," uvedl Tomáš Knebl, generální ředitel poradenské společnosti Rentia. "Dlouhodobě zaznamenáváme nejvyšší zájem o investiční pojištění, kdy je dítě zabezpečeno nejen pro případ úrazu, ale i smrti rodičů. Po uplynutí stanovené doby potom uspořená částka přechází na dítě," dodal Knebl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři