Pošta vypsala tendr na mediálku
Dosud tyto služby zajišťovala agentura PHD. Mediální agentura bude pro poštu navrhovat vhodná média pro reklamní kampaně a nakupovat reklamní prostor ve všech typech médií. Zároveň bude například monitorovat mediální aktivity konkurence.
O vítězi tendru na uzavření rámcové smlouvy s poštou má rozhodnout co nejnižší navržená cena. Zájemci mají podávat své nabídky do 30. prosince letošního roku.
Česká pošta provozuje okolo 3350 poboček a zaměstnává zhruba 36.000 lidí. Firma má roční tržby přes 20 miliard korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři