Web manažerem banky Zuno je Martin Hanula
Novým členem týmu online banky Zuno, jediné banky bez kamenných poboček v Česku, se stal Martin Hanula (29) na pozici Web and UX Team Manager.
Martin Hanula má za sebou bohaté zkušenosti z oblasti web developmentu, které získal v online a internetových agenturách jako M7 či DRAFTFCB. Od roku 2011 pracoval pro specializovanou agenturu CORE 4, díky čemuž nabyl potřebné know-how při projektování online a offline kampaní.
Dnes v Zuno zodpovídá za správu a řízení všech projektů a úkolů týkajících se web developmentu, jakož i za kooperaci se všemi odděleními banky v souvislosti s vývojem stránky.
„Bezchybné fungování webové stránky je jedním z nosných pilířů online bankovnictví. Když banka funguje bez kamenných poboček, web se stává pro klienty nejdůležitějším komunikačním kanálem. Martin má v této oblasti výborný rozhled a cenné zkušenosti. Jeho dosavadní výkon a pracovní nasazení nás jen utvrzuje v tom, že je na této pozici ten správný člověk," říká
Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Martin studoval obor aplikovaná informatika na Fakultě elektrotechniky a informatiky STU v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje svým dvěma dětem, jeho velkým hobby je také vlastní farma, kterou v současnosti buduje a zvelebuje.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz