(Kurzy.cz)
Výdaje na TV reklamu v ČR za 7M vzrostly o 15% na 18,7 mld. Kč
Mezi hlavní růstové faktory patří návrat TV Nova na zmíněný trh poté, co se vrátila po krátkém experimentu k dřívější reklamní praxi, souběh 3 velkých sportovních akcí a celkové zlepšení ekonomické situace v zemi.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz