(Kurzy.cz)
Výsledky Googlu zaostaly ve 3Q za odhady kvůli poklesu příjmů z reklamy
Tržby bez započtení plateb partnerům dosáhly úrovně 13,2 mld. USD z toho příjmy z vlastních stránek rostly 20% oproti 23% ve 2Q.
Firma ve 3Q zvýšila o 50% náklady na nové zaměstnance (+3000), na výzkum a vývoj.
Provozní náklady tvořily 37% celkových tržeb oproti 33% před rokem.
Počet prokliků na reklamy zpomalil růst na 17%, průměrná cena prokliků poklesla o 2% oproti 6procentnímu poklesu ve 2Q.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři