Vojtěchovská z M&M přešla do PHD
„Jejím hlavním cílem je restrukturalizace a správa obsahu informačního serveru o médiích Mediaguru.cz,“ uvedl Ondřej Pavelek z PR agentury Pleon-Impact, která PHD zastupuje. V rámci agentury se bude také zabývat oblastí interní i externí komunikace.
Köppl šéfuje B2B
Martina Vojtěchovská posledních devět let (2001-2010) pracovala v odborném týdeníku Marketing & Media, a to na pozicích vedoucí rubriky Média a později zástupkyně šéfredaktora. "Nový zástupce zatím za Martinu jmenován nebyl," řekl Strategii šéfredaktor týdeníku Daniel Köppl. "Novou sílu ale máme, zda budeme jmenovat i nového zástupce šéfredaktora, zatím není jasné. Bude to závislé na dalších organizačních změnách ve vydavatelství," dodal šéf týdeníku.
Jednou z prvních změn v organizační struktuře ve vydavatelství Economia se týká právě Daniela Köppla, ten se stal od ledna ředitelem B2B titulů. "Na pozici šéfredaktora M&M ale dál zůstávám," doplnil Köppl.
Martina Vojtěchovská, která odborný týdeník opustila na konci roku, začínala v médiích jako redaktorka a analytička České informační agentury, kde působila v letech 1997-2001. Absolvovala mediální studia na Fakultě sociálních věd UK a v současnosti působí také jako vyučující na Metropolitní univerzitě Praha (MUP).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz