Kamila Zárychtová (Business for Breakfast)
Okénko pro podnikatele  |  14.11.2014 17:14:52

Jak získat na networkingových akcích maximum

 Networkingové události jsou v poslední době oblíbenou činností podnikatelů, kde se v přátelském prostředí dají navázat nové obchodní kontakty.

 

Někdy ale vyrazit si mezi desítku, či stovku neznámých lidí je pro mnohé z nás minimálně „nekomfortní“.  Mysl nám ovládají 3 běžné obavy, které jsou v této situaci normální.

Jedná se o

Obavu z odmítnutí

Obavu z neúspěchu

Obavu z neznáma

 

Jak tyto běžné obavy, se kterými se většina lidí potýká při návštěvě networkingových akcí, plných desítek neznámých lidí v neznámém prostředí zdolat?

Udělejte si pro sebe soukromý motivační proslov s následujícími tipy, které vám pomohou se přenést přes tyto běžné obavy.

 

10 motivačních prvků, které vám mohou pomoci se elegantně přenést přes jakékoliv běžné obavy:

 

1. Dáváte networkingové akci 3 hodiny svého drahocenného času – 3 neplacené hodiny, takže z toho získejte co nejvíc je možné.

2. Užijte si networkingovou akci a rozhodně se pobavte.

3. Tato místnost je vám známá. Vidíte lidi, kteří stojí sami, a otevřené skupiny 2 nebo 3. (O těchto skupinách si povíme více v příštím článku) Všichni hosté budou přívětiví a vaši přítomnost uvítají. (Buďte obezřetní na uzavřené skupiny 2 , 3 a 4, v případě, že ze skupiny již někoho neznáte).

4. Naplánujte promluvit si se 3 novými lidmi a získat 3 nové informace. (nebo jakýkoliv váš jiný cíl)

5. Představte se lidem, na které jste se zaměřili.

6. Vždy platí tento status: Všichni přítomní chtějí networkovat. Chtějí vás poznat stejně tak jako vy chcete poznat je. Šance na odmítnutí jsou tedy téměř nulové.

7. Věříte si a máte spoustu znalostí ve svém oboru. Budete tedy působit jako expert ve svém oboru a svými znalostmi ostatní zaujmete.

8. Může se stát, že vás lidé odmítnou – tudíž si nezaslouží, abyste se jimi zabývali. Soustřeďte se na zbylých 99 % přítomných, kteří vaši přítomnost uvítají.

9. Pokud potkáte nepříjemného člověka, nesnažte se z něj příjemného udělat, ale přesuňte se k někomu příjemnějšímu.

10. Buďte zajímaví – jak? Zajímejte se!

 

Inspirujte se, jak získává maximum z networkingových akcí Pavel Mráz

 

Ing. Jaroslav Křůpala

Kamila Zárychtová

Je ředitelkou projektu podnikatelských klubů Business for Breakfast, který v roce 2009 v České republice založila.





Logo bforb.cz

Business for Breakfast je nový marketingový nástroj, který vám pomůže udržet váš okruh kontaktů aktivní, propagovat byznys na osobní úrovni a získávat kontakty na nové zakázky prostřednictvím doporučení. Více informací na www.bforb.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:

26.03.2024  5 důvodů, proč by měl e-shop outsourcovat logistiku Michal Petrák (Comgate)
17.03.2024  Jak proměnit svůj relax s golfovou holí v nejlepší investici roku? Exkluzivní... Jitka Weiss (SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.)
02.03.2024  Proč je dovolená na Maledivách skvělou investicí do vašeho zdraví a pohody Jitka Weiss (SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688