Jak získat na networkingových akcích maximum
Networkingové události jsou v poslední době oblíbenou činností podnikatelů, kde se v přátelském prostředí dají navázat nové obchodní kontakty.
Někdy
ale vyrazit si mezi desítku, či stovku neznámých lidí je pro mnohé z nás
minimálně „nekomfortní“. Mysl nám
ovládají 3 běžné obavy, které jsou v této situaci normální.
Jedná
se o
Obavu z odmítnutí
Obavu z neúspěchu
Obavu z neznáma
Jak tyto běžné obavy, se kterými se většina lidí potýká při návštěvě networkingových akcí, plných desítek neznámých lidí v neznámém prostředí zdolat?
Udělejte si pro sebe soukromý
motivační proslov s následujícími tipy, které vám pomohou se přenést přes tyto
běžné obavy.
10 motivačních prvků, které
vám mohou pomoci se elegantně přenést přes jakékoliv běžné obavy:
1. Dáváte networkingové akci 3 hodiny svého drahocenného času – 3 neplacené hodiny, takže z toho získejte co nejvíc je možné.
2. Užijte si networkingovou akci a rozhodně se pobavte.
3. Tato místnost je vám známá. Vidíte lidi, kteří stojí sami, a otevřené skupiny 2 nebo 3. (O těchto skupinách si povíme více v příštím článku) Všichni hosté budou přívětiví a vaši přítomnost uvítají. (Buďte obezřetní na uzavřené skupiny 2 , 3 a 4, v případě, že ze skupiny již někoho neznáte).
4. Naplánujte promluvit si se 3 novými lidmi a získat 3 nové informace. (nebo jakýkoliv váš jiný cíl)
5. Představte se lidem, na které jste se zaměřili.
6. Vždy platí tento status: Všichni přítomní chtějí networkovat. Chtějí vás poznat stejně tak jako vy chcete poznat je. Šance na odmítnutí jsou tedy téměř nulové.
7. Věříte si a máte spoustu znalostí ve svém oboru. Budete tedy působit jako expert ve svém oboru a svými znalostmi ostatní zaujmete.
8. Může se stát, že vás lidé odmítnou – tudíž si nezaslouží, abyste se jimi zabývali. Soustřeďte se na zbylých 99 % přítomných, kteří vaši přítomnost uvítají.
9. Pokud potkáte nepříjemného člověka, nesnažte se z něj příjemného udělat, ale přesuňte se k někomu příjemnějšímu.
10. Buďte zajímaví – jak? Zajímejte
se!
Inspirujte se, jak získává maximum z networkingových akcí Pavel Mráz
Kamila Zárychtová
Je ředitelkou projektu podnikatelských klubů Business for Breakfast, který v roce 2009 v České republice založila.
Business for Breakfast je nový marketingový nástroj, který vám pomůže udržet váš okruh kontaktů aktivní, propagovat byznys na osobní úrovni a získávat kontakty na nové zakázky prostřednictvím doporučení. Více informací na www.bforb.cz
Poslední zprávy z rubriky Okénko pro podnikatele:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz