Ataxo vstoupila do konkurenční H1.cz
Obě společnosti se zaměřují na měření výsledků reklamních kampaní na internetu.
"Akvizicí vznikne ze dvou největších společností v oboru jednoznačný lídr na trhu, který bude schopen spravovat všechny skupiny klientů," oznámily firmy. Spojení bude také znamenat vznik nových týmů i rozšíření působnosti v on-line marketingových službách.
Ataxo působí na středoevropském trhu víc než deset let. Mezi jeho zákazníky jsou drobní živnostníci i velké nadnárodní korporace.
Agenturní část se zabývá internetovým marketingem, Ataxo Interactive vyvíjí technologie zaměřené především na marketing na internetu. V roce 2010 společnost uvedla na trh nástroj pro monitoring sociálních médií v Česku a na Slovensku, Ataxo Social Insider.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz