At Media míří na hospodyně s dětmi
Balíčky, vystavěné na kombinaci tematických televizí měřených tv-metry, jsou v nabídce mediálního zastupitelství At Media již druhým rokem.
Na začátku roku 2011 přibyla k dosavadním šesti balíčkům (At Max, At Kids, At Adults, At Choice, At Choice+, At Young) kombinace At Mothers, která umožňuje přesné cílení na mladé hospodyně s malými dětmi.
"Jeho afinita k cílové skupině dosahuje úrovně 210 procent," tvrdí Marketing & PR Executive At Media Martin Roman.
Souhrnný zásah šesti tematických stanic zařazených do At Mothers (Disney Channel, Minimax, Film+, TV Paprika, Universal Channel, Óčko) se pohybuje okolo dvou milionů diváků měsíčně a jeho podíl na sledovanosti ve zvolené cílové skupině se v roce 2010 pohyboval mezi dvěma a třemi procenty.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři