Chiquita mění po dvaceti letech krabice
Nové přepravní kartony by měly přinášet výhody obchodním řetězcům i konečným spotřebitelům. Zvětšení kartonu přispívá k rovnoměrnějšímu dozrávání banánů a současně snižuje riziko vzniku otlaků a mechanického poškození plodů při manipulaci s kartony. Navíc vylepšená konstrukce zvýší stabilitu kartonů na paletách během jejich přepravy.
„Chiquita je v oboru čerstvého ovoce ikonická značka a teď má i moderní „ikonický“ přepravní obal“, vysvětluje ředitel pro Českou republiku Jan Steiner, proč nový banánový obal dostal jméno Moderní ikona.
Spotřebitelé v průzkumu k novému designu uvedli, že přepravky na banány Chiquita často používají na přenášení nebo skladování věcí. Z toho důvodu byl na krabice umístěn „zelený vzkaz“ jako výzva spotřebitelům k tomuto používání.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři