Kampaň Pampers UNICEF pokračuje i letos
Kampaň by se letos měla víc zaměřit na sociální sítě, konkrétně na Facebook, kde probíhá iniciativa „1 fanoušek = 1 vakcína“. Konkrétně to znamená, že za každého nového fanouška, který se přihlásí na fan page pampers.cz na Facebooku v průběhu ledna až března 2011 odvede Pampers UNICEFu jednu vakcínu proti tetanu.
Kromě sociálních sítí a PR bude kampaň k vidění i v tiskových médiích a v místě prodeje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři