(Kurzy.cz)
Reklamní trh v ČR loni posílil o 4,8% na 65,7 mld. Kč, téměř polovina připadla televizi
O 3% si polepšil rozhlas s celkem 6,06 mld. Kč. V ceníkových cenách si o 3% pohoršila reklama v tištěných médiích s podílem 17,5 mld. Kč. Cca 1% odepsala venkovní reklama s podílem 4,48 mld. Kč.
Internetová reklama stagnovala kolem 6,49 mld. Kč.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři